Förenklar felanmälan för sina hyresgäster

Hultsfreds Bostäder

Att felanmäla något som hyresgäst ska vara enkelt, snabbt och självklart. Det tycker Hultsfreds Bostäder – som förenklat hela processen med hjälp av en QR-kodslösning.

Genom att scanna en kod i lägenheten, tvättstugan eller trapphuset kan hyresgästerna göra sin felanmälan direkt i mobilen hos Hultfreds Bostäder. Systemet är integrerat med fastighetssystemet Momentum, vilket gör att hela ärendeflödet sker automatiskt och digitalt.

Om lösningen

  • Produkt: MyQR Felanmälan
  • Smidig felanmälan tillgänglig dygnet runt
  • Enkel felrapportering med mobilen via QR-koder
  • Direktintegration mot fastighetssystemet Momentum

Vill du ha hjälp att använda QR-koder på ett professionellt sätt?
Kontakta oss och berätta om din idé.

MIKAEL LARSSON
Telefon: 070 287 08 66
mikael@myqr.se

+ =