MyQR + Hogia Fastighetssystem – smidig felanmälan med QR-kod

Att göra en felanmälan ska vara enkelt – både för hyresgästen och fastighetsförvaltaren. Därför har vi nu gjort det möjligt att integrera MyQR:s QR-felanmälningar direkt med Hogias fastighetssystem.

Med den nya kopplingen kan felanmälningar som skannas via QR-koder skickas direkt in i Hogia, utan att någon behöver logga in eller fylla i krångliga formulär. Hyresgästen scannar helt enkelt koden, beskriver problemet och skickar in – klart!

Det här skapar inte bara en snabbare och smidigare hantering, utan öppnar även upp för felanmälningar från gemensamma utrymmen som till exempel tvättstugor, entréer eller parkeringshus. En QR-kod på väggen gör det enkelt för vem som helst att rapportera ett problem direkt på plats.


För fastighetsägaren innebär det mindre administration, färre missade felanmälningar och ett bättre flöde in i Hogia-systemet. Allt samlas på rätt plats, med rätt information – automatiskt.

Vill du veta mer om hur du kan koppla ihop MyQR med Hogia Fastighetssystem?

Kontakta oss så berättar vi hur enkelt det är att komma igång.

Tipsa en vän om artikeln!

Vill du ha hjälp att använda QR-koder på ett professionellt sätt?
Kontakta oss och berätta om din idé.

MIKAEL LARSSON
Telefon: 070 287 08 66
mikael@myqr.se

+ =