Låt dina fjärrvärmekunder kommunicera via en QR-kod

Med ett system från MyQR kan ni nu effektivisera er kommunikation med era fjärrvärmekunder. Varje QR-kod är helt unik hos varje kund och med dess dynamiska möjlighet kan systemet utvecklas och anpassas efter hand och era behov.

Via QR-koden kan kunderna exempelvis göra en felanmälan, ladda ner manualer, se FAQ för vanliga frågor och svar. Vilken ytterligare funktionalitet och vilka möjligheter ni vill ge era kunder är upp till er. För er egen del kan ni exempelvis hantera information om vilken mätare en kund har, avläsningar och rapporteringar kan också ske direkt via QR-koden, allt hanteras via ett enkelt och tydligt backend. Dessutom kan detta system sammankopplas med andra verksamhetssystem och affärssystem. Vill ni ha in felanmälan direkt i ert befintliga system så är det inga problem så länge systemet har möjlighet att kommunicera exempelvis via ett API.

Kontakta oss gärna för en förutsättningslös diskussion om hur vi kan effektivisera och förbättra just er kommunikation med era kunder. 

Vill du ha hjälp att använda QR-koder på ett professionellt sätt?
Kontakta oss och berätta om din idé.

CARL-ANTON JOHANSSON
Telefon: 070 563 12 04
carl.anton@myqr.se

+ =