Spårbara kampanjer, annonser och marknadsföring med QR-koder

Skulle du önska att du kunde veta vem det är som läser din annons och när? Genom vårt system med dynamiska QR-koder är just detta möjligt. Låt säga att du tänkt göra ett adresserat utskick till ett stort antal personer och du skulle vilja veta vem som är intresserad och vill läsa mer. Med våra dynamiska QR-koder får varje utskick en unik QR-kod som gör det möjligt att spåra vem som scannat QR-koden på utskicket. Detta är ett av många sätt som man kan använda dynamiska QR-koder i annonser och marknadsföring. Förutom att få reda på exakt vem som visat intresse kan du också få reda på när och hur många gånger QR-koden i annonsen eller DR-utskicket scannats.

Vill du veta mer om hur du kan använda QR-koder för tracking/spårning av annonser, DR-utskick och adresserad reklam. Kontakta oss på MyQR

  • Exempelbild på annons med QR-kod

Tipsa en vän om artikeln!

Vill du ha hjälp att använda QR-koder på ett professionellt sätt?
Kontakta oss och berätta om din idé.

MIKAEL LARSSON
Telefon: 070 287 08 66
mikael@myqr.se

+ =